Tiskové zprávy

Růžové žvýkání Orbit Bubblemint nově v dóze a vždy po ruce

Růžové žvýkání Orbit Bubblemint nově v dóze a vždy po ruce

16.03.2017

Praha, 15. března 2017 – Typické růžové balení žvýkaček bez cukru Orbit Bubblemint nyní můžete pořídit v praktické dóze, žvýkačku tak budete mít vždy po ruce. Netradiční příchuť, která si našla již mnoho svých příznivců, kombinuje ovoce se svěží mátou. Zajímavá chuť s překvapivým chladivým efektem v hravém růžovém balení je nyní v běžné maloobchodní síti k dostání také v dóze se 46 ks dražé za doporučenou cenu 49,90 Kč.

Přečíst celý článek
Více než polovina Čechů se obdarovává během celého roku

Více než polovina Čechů se obdarovává během celého roku

01.02.2017

Praha, 19. ledna 2017 – Dárky dělají radost obdarovanému i samotnému dárci, a to po celý rok. Alespoň to dokazuje průzkum značky Orbit*, ze kterého vyplynulo, že 53 % dotázaných dává dárky svým blízkým i mimo významné události, prostě jen tak, pro radost. Mezi oblíbené věci, které rádi darujeme i dostáváme, patří vouchery do restaurací nebo doplňky pro zdraví. Značka Orbit nabídne v rámci své první kampaně letošního roku něco z obou kategorií. Své zákazníky obdaruje nejen kuponem na slevu, ale zároveň také klasickým benefitem žvýkaček Orbit, které zajistí pocit svěžích, čistých úst a podpoří tak zdravý, krásný úsměv a s ním spojené sebevědomí v jakékoliv situaci.

Přečíst celý článek
Orbit daruje SOS dětským vesničkám téměř 900 000 Kč

Orbit daruje SOS dětským vesničkám téměř 900 000 Kč

29.06.2016

Praha, 29. června – Značka Orbit v rámci své kampaně „Oplať úsměv“ věnovala SOS dětským vesničkám šek v hodnotě téměř 900 000 Kč. Částka byla nashromážděna během šesti týdnů kampaně, kdy putovalo vždy 1 % z každého prodaného balení žvýkaček z portfolia Orbit ohroženým dětem v péči právě SOS dětské vesničky. Navíc se podařilo realizovat školení na téma dentální hygieny takřka pro 810 dětí a 41 sociálních pracovnic.

Přečíst celý článek
95 % Čechů nevyjmenuje povinnou výbavu, s oblibou ale vozí talismany

95 % Čechů nevyjmenuje povinnou výbavu, s oblibou ale vozí talismany

18.05.2016

Praha, 18. květen – Podle výzkumu agentury STEM/MARK pro značku Orbit je znalost prvků povinné výbavy u Čechů velmi špatná. Dohromady je nedá celých 95 % respondentů. Pokud už si vzpomenou alespoň na něco, je to v první řadě lékárnička. Zdraví nám samozřejmě leží na srdci. Důležitou roli ale hrají i předměty přispívající ke komfortu jízdy, které se objevují ve většině českých vozů a tvoří jakousi „nepovinnou výbavu“. Patří sem sluneční brýle, vlhčené ubrousky, nápoj a také žvýkačky bez cukru. Téměř šestina dotázaných pak vozí různé talismany bez jakékoli praktické funkce.

Přečíst celý článek
Oplaťte úsměv s Orbit pro skvělý pocit na druhou!

Oplaťte úsměv s Orbit pro skvělý pocit na druhou!

30.03.2016

Praha, 30. březen - Mnozí tvrdí, že úsměv, a především ten dětský, je nakažlivý. Když vidíte smějící se dítě, nemáte chuť úsměv oplatit? Díky značce Orbit můžete nyní udělat mnohem víc. Nedávný průzkum společnosti STEM/MARK ukázal, že polovina Čechů nevidí souvislost mezi zdravým dětským chrupem a tím, jak často se dítě usmívá. Značka Orbit se proto rozhodla informovat o důležitosti dentální hygieny u dětí a zároveň prostřednictvím SOS dětských vesniček pomoci chránit úsměvy ohrožených dětí. Na pomoc si přizvala také Ivu Kubelkovou. Zapojte se i vy do kampaně „Oplať úsměv“ tím, že v období od 1. 4. do 15. 5. 2016 zakoupíte jakékoli žvýkačky z portfolia značky Orbit. 1 % z ceny každého v tomto období prodaného výrobku bude věnováno na pomoc dětem v SOS dětských vesničkách a ochranu nejen jejich zdravého úsměvu. Zakoupením žvýkaček bez cukru Orbit navíc uděláte něco i pro svůj úsměv a také dobrý pocit.

Přečíst celý článek
Dvě třetiny Čechů pravidelně vyráží za jídlem ven*

Dvě třetiny Čechů pravidelně vyráží za jídlem ven*

06.01.2016

Praha, 6. leden 2016 – Návštěvy restaurací patří podle nedávného výzkumu značky Orbit k životnímu stylu velké části české populace. 64 % dotázaných zajde na jídlo ven alespoň jednou do měsíce. Své oblíbené podniky si vybírají podle nabídky i kvality jídel, celkového prostředí a čistoty ale také například na základě speciálních nabídek. Přes 80 % respondentů by v restauraci ocenilo možnost dát si žvýkačku, která je pro ně elegantním řešením dentální hygieny po jídle. 

Přečíst celý článek
Značka Orbit odstartovala svou největší kampaň tohoto roku

Značka Orbit odstartovala svou největší kampaň tohoto roku

20.08.2015

Praha, 20. srpna 2015 – Kampaň „Ještě lepší chuť“ značky Orbit má za úkol podpořit komunikaci vylepšené receptury vybraných příchutí žvýkaček. Orbit přichází se čtyřmi samplingy, které spotřebitelům představí „Ještě lepší chuť“ napříč Českou i Slovenskou republikou. Součástí kampaně je speciální Orbit Kolo a také „Orbit Lounge“ – odpočinková zóna pro návštěvníky obchodních center. Kampaň byla oficiálně odstartována unikátní out of home reklamou na pražském Andělu. Koncept je podpořen také instore aktivitami, PR a digitální komunikací. Kampaň pro značku Orbit zajišťuje agentura AMI Communications ve spolupráci s MediaComem.

Přečíst celý článek
Kamion s dentální ordinací přijede již popáté

Kamion s dentální ordinací přijede již popáté

05.05.2015

Praha, 5. května 2015 – V květnu odstartuje jubilejní pátý ročník „Orbit – Zdravý úsměv pro každého“. Akce si klade za cíl šířit povědomí o důležitosti dentální hygieny, a jak ukazují data z předchozích ročníků je velmi úspěšná. Od roku 2011 počet lidí, kteří pravidelně navštěvují ordinaci dentální péče, stále stoupá. Z velmi nízkých 15 % v roce 2011 stoupl počet pacientů v roce 2014 na 34 %*.

Přečíst celý článek
Orbit úsměv na špejli Vám může vyhrát selfie sadu

Orbit úsměv na špejli Vám může vyhrát selfie sadu

16.04.2015

Praha, 16. dubna 2015 - Orbit Bubblemint navazuje na svůj loňský projekt Škola úsměvu a i letos vyráží šířit úsměvy do českých a slovenských měst. V době od 21. dubna do 31. května bude možné v obchodních centrech potkat populární Orbit box, originální detektor úsměvu. Za úsměv budou zájemci odměněni žvýkačkami Orbit Bubblemint a nově také úsměvem na špejli. A právě díky němu mohou spotřebitelé soutěžit o sadu na nejlepší selfie. Stačí se s úsměvem vyfotit a registrovat se na www.orbitklub.cz/skolausmevu.

Přečíst celý článek
Plzeňský kraj je jeden z nejusměvavějších

Plzeňský kraj je jeden z nejusměvavějších

24.03.2015

Praha, 24. března 2015 – Značka žvýkaček Orbit v loňském roce založila Školu úsměvu s cílem Čechy dobře naladit a přimět je k úsměvu. Letos Orbit zajímalo, zda se situace změnila a jaký region je ten nejusměvavější. Nechala si proto vypracovat tzv. „Index úsměvu“ a dozvěděla se, že nejméně úsměvů najdeme v Ústeckém kraji.

Přečíst celý článek
Orbit Bubblemint nyní ve velkém

Orbit Bubblemint nyní ve velkém

17.03.2015

Praha, 17. března 2015 – Značka žvýkaček Orbit své spotřebitele ráda rozmazluje novými možnostmi. Nyní mohou na pultech najít velké balení oblíbené příchuti Orbit Bubblemint. Ovocné osvěžení v podobě sáčku se 46 ks dražé je dostupné v běžné maloobchodní síti za doporučenou cenu 44,90 Kč.

Přečíst celý článek
Ashton Kutcher novou tváří reklamy pro značku Orbit

Ashton Kutcher novou tváří reklamy pro značku Orbit

20.01.2015

Praha, 14. ledna 2015 – Společnost Wrigley představí 19. ledna novou televizní reklamu pro žvýkačky Orbit. Populárního španělského hollywoodského herce Antonia Banderase vystřídá neméně známý americký herec Ashton Kutcher. I on bude rozdávat pomyslné kopačky. Tentokrát však nepůjde o roztomilého, růžového koblížka, ale o neodolatelnou pizzu. Značka Orbit prostřednictvím spotu přináší spotřebitelům návod, jak znovu získat sebejistotu, kterou často ztrácíme kvůli usazeným zbytkům jídla v ústech.

Přečíst celý článek
Spolupráce značek Orbit a KFC  pokračuje i v letošním roce

Spolupráce značek Orbit a KFC pokračuje i v letošním roce

20.01.2015

Praha, 7. ledna 2015 – Značky KFC a Orbit se opět spojí, aby spotřebitelům přinesly zajímavý dárek. Tentokrát to bude sleva na oblíbený sendvič. Při nákupu duopacku či sáčku žvýkaček Orbit Peppermint a Spearmint získají spotřebitelé kupon na nákup sendviče Zinger v KFC za speciální cenu 30 Kč.

Přečíst celý článek
Orbit vyráží již podruhé samplovat oblíbenou příchuť Orbit Bubblemint

Orbit vyráží již podruhé samplovat oblíbenou příchuť Orbit Bubblemint

26.11.2014

Praha, 24. listopadu 2014 – Značka Orbit na jaře představila spotřebitelům novou příchuť žvýkaček Orbit Bubblemint. Launch produktu podpořila společnost AMI Communications úspěšným konceptem „Škola úsměvu“, který agentura vytvořila společnosti Wrigley na míru. „Škola úsměvu“ má za cíl naučit Čechy a Slováky znovu se usmívat. V rámci kampaně probíhal ojedinělý sampling za použití tzv. Orbit boxu, originálního detektoru úsměvu, který nyní pro velký úspěch vyráží podruhé na „šňůru“ po českých a slovenských městech. Roadshow startuje 3. prosince v Praze a potrvá do 21. prosince. Celý koncept je doplněn o PR podporu, komunikaci na Facebooku a nové virální video. To první vidělo téměř 200 tisíc lidí. 

Přečíst celý článek
V mikulášské nadílce by neměly chybět dětské žvýkačky Orbit for Kids

V mikulášské nadílce by neměly chybět dětské žvýkačky Orbit for Kids

21.11.2014

Na mikulášskou nadílku se děti tradičně těší už dlouho předem. Bývá totiž plná čokolád, bonbónů a dalších sladkostí. Rodiče ale můžou své ratolesti potěšit i dobrotou s benefitem, a to žvýkačkami bez cukru Orbit pro děti, které představují jednu z možností, jak se kromě pravidelné dentální hygieny starat o dětský úsměv.

Přečíst celý článek
Jsou tu Vánoce a s nimi opět usměvavý Orbit box

Jsou tu Vánoce a s nimi opět usměvavý Orbit box

10.11.2014

Praha, 10. listopadu 2014 – Vánoční svátky se nezadržitelně blíží. Ze všech stran na nás dýchá atmosféra adventních příprav a lidé se těší na volné dny strávené se svými blízkými. Toto období nepředstavuje jen příjemné chvilky. Je to také čas stresu, nevlídného počasí
a mračících se lidí ve frontách obchodních center. Dobrou náladu proto přichází opět šířit Škola úsměvu značky Orbit. Prostřednictvím žvýkaček Bubblemint a Orbit boxu bude od 3. prosince v jedenácti městech České republiky rozdávat důvody k úsměvu. Tentokrát Orbit box nově navštíví také místa, kde na úsměvy nejsme až tak zvyklí, a to jsou vlaková nádraží.

Přečíst celý článek
Zpátky do školy se zdravými zuby

Zpátky do školy se zdravými zuby

05.08.2014

Praha, 5. srpna 2014 – Po dvou měsících radosti a bezstarostného oddychu opět přichází září a čas vrátit se do školních lavic. Toto období je náročné nejen pro děti, ale i pro rodiče. Dětem se nechce zvykat na ranní vstávání a rodičům dělá vrásky na čele každodenní příprava ratolestí do školy. Je třeba jim zabalit vše, co budou během dne potřebovat. Výživná a zdravá svačinka je základem úspěšného dne. Ve svačinové krabičce by neměly chybět ani žvýkačky bez cukru, které se během dne postarají o zdraví dětských zubů. 

Přečíst celý článek
Modelkou jedině se zářivým a krásným úsměvem

Modelkou jedině se zářivým a krásným úsměvem

17.07.2014

Praha, 17. července 2014 – Krásný a zdravý úsměv je důležitý pro všechny. Jsou ale povolání, kde se jakékoliv zanedbání v tomto směru neodpouští. Takovým příkladem je branže modelky. Ženy a dívky z této profese o sebe musí pečovat po všech stránkách – zářivý úsměv a svěží dech není ceněná výjimka, nýbrž základní povinnost. V takovém případě skvěle poslouží žvýkačka bez cukru Orbit Professional s mikrogranulemi, jež chrání zuby před vznikem zubního kazu. Žvýkačky jsou dostupné v běžné obchodní síti za 13,90 Kč.

Přečíst celý článek
Začátkem května Vás již počtvrté navštíví dentální hygienistky

Začátkem května Vás již počtvrté navštíví dentální hygienistky

09.08.2013

Startuje celostátní akce „Orbit – Zdravý úsměv pro každého“ Praha, 2. dubna 2014 – Již 7. května odstartuje čtvrtý ročník roadshow „Orbit – Zdravý úsměv pro každého“, kterou pořádá Orbit Klub ve spolupráci s Asociací dentálních hygienistek. Akce se zaměřuje na šíření povědomí o důležitosti dentální hygieny. Roadshow doprovodí kamion vybavený ordinací dentální hygieny a navštíví dvacet pět míst v okolí obchodních center po celé ČR. Návštěvníci budou mít možnost bezplatně konzultovat s týmem kvalifikovaných odborníků z oboru dentální hygieny a k dispozici budou také informační materiály a vzorky žvýkaček bez cukru. Minulé ročníky byly velmi úspěšné a jen v loňském roce nalákala roadshow přes 48 000 návštěvníků.

Přečíst celý článek
Orbit vyráží samplovat novou příchuť Orbit Bubblemint a zároveň učí lidi úsměvu

Orbit vyráží samplovat novou příchuť Orbit Bubblemint a zároveň učí lidi úsměvu

09.08.2013

Praha, 24. března 2014 – značka Orbit přichází na trh s novou příchutí žvýkaček Orbit Bubblemint a rozhodla se produkt podpořit zajímavým konceptem „Škola úsměvu“. Ta má za cíl naučit Čechy a Slováky znovu se usmívat. V rámci kampaně osloví spotřebitele také napřímo pomocí ojedinělého samplingu za použití tzv. Orbit boxu - detektoru úsměvu. Roadshow po českých městech začíná 25. března a potrvá až do 4. května. Celý koncept je doplněn o in store aktivity, bannerovou kampaň, PR podporu, komunikaci na facebooku, microsite a PPC kampaň. Na realizaci se podílejí agentury Mediacom, AMI Communications a Digital Communications.

Přečíst celý článek
Nová Orbit Bubblemint plná překvapujících chutí

Nová Orbit Bubblemint plná překvapujících chutí

07.08.2013

Ovocná příchuť kombinovaná s chladivým efektem máty Praha, 13. února 2014 – Společnost Wrigley přináší na trh novou příchuť žvýkaček Orbit v růžovém - Bubblemint. Specifická chuť překvapí Vaše chuťové pohárky díky netradiční kombinaci sladkého ovoce a chladivé máty. Dopřejte si skvělé ovocné osvěžení, které je od února k dostání za doporučenou cenu 11,90 Kč.

Přečíst celý článek
Nový design oblíbené Orbit piksly už je na pultech

Nový design oblíbené Orbit piksly už je na pultech

06.08.2013

Praha, 8. října 2013 – Nové praktické balení oblíbené Orbit piksly přišlo na český trh. V obchodních sítích zákazníci najdou oblíbené velké balení žvýkaček bez cukru Orbit s příchutí Peppermint a Spearmint v inovovaném balení. Nová piksla Orbit obsahuje 60 dražé žvýkaček za doporučenou cenu 59,90 Kč.

Přečíst celý článek
Orbit spouští na českém trhu doposud největší cenové promo

Orbit spouští na českém trhu doposud největší cenové promo

05.08.2013

Praha, 2. září 2013 – Značka Orbit přichystala pro české spotřebitele zajímavou a doposud největší cenovou promo akci. U dvou nejprodávanějších produktů této značky – Orbit dražé s příchutí Peppermint a Spearmint dojde od 9. září ke snížení ceny z dosavadních 11, 90 Kč na 9, 90 Kč. Akce potrvá až do 20. října a svým rozsahem zaujme pozici největší kampaně v historii společnosti Wrigley v České republice.

Přečíst celý článek
Orbit Professional White – dentální péče nyní v praktičtějším balení

Orbit Professional White – dentální péče nyní v praktičtějším balení

04.08.2013

Praha, 13. září 2013 – Značka Orbit mění od září balení žvýkaček Orbit Professional White. Prémiové žvýkačky s mikrogranulemi a bělícím účinkem jsou nyní namísto plata zvlášť balených žvýkaček k dostání v praktičtějším a skladnějším balení po deseti kusech dražé žvýkaček. Vejdou se tak do každé kapsy a můžete si osvěžit dech kdekoliv a kdykoliv.

Přečíst celý článek
Dvanáctý ročník soutěže ZDRAVÉ ZUBY odměňuje vítěze

Dvanáctý ročník soutěže ZDRAVÉ ZUBY odměňuje vítěze

04.08.2013

Praha, 21. června – Preventivní výukový program ZDRAVÉ ZUBY, který se za podpory Orbit Klubu úspěšně realizuje na I. stupni základních škol již třináctým rokem, opět po roce přichází s vyhodnocením výsledků stejnojmenné celorepublikové soutěže pro děti, která slaví již dvanácté narozeniny. V ZOO Dvůr Králové nad Labem dnes byly slavnostně předány ceny vítězům z řad žáků i vítězných škol. V kategorii žáků zvítězil Marek Mikoláš, žák 3. třídy Základní školy Březnice, v kategorii škol zvítězila Základní škola a Mateřská škola Lužany. Vyhlášení soutěže ZDRAVÉ ZUBY se letos poprvé konalo v ZOO Dvůr Králové. Školáci tak získali, kromě řady hodnotných cen, navíc zážitek nejen pro sebe, ale i své spolužáky. Měli možnost absolvovat prohlídku ZOO s přednáškou z úst odborníků o tom, jak probíhá péče o zuby ve světě zvířat.

Přečíst celý článek
Orbit – Zdravý úsměv pro každého 2013

Orbit – Zdravý úsměv pro každého 2013

03.08.2013

Koncem dubna odstartuje již třetí ročník celostátní akce „Orbit – Zdravý úsměv pro každého“ Praha, 24. dubna 2013 – Již 30. dubna odstartuje třetí ročník akce „Orbit – Zdravý úsměv pro každého“, kterou pořádá Orbit Klub ve spolupráci s Asociací dentálních hygienistek. Akce se zaměřuje na rozšíření povědomí o důležitosti dentální hygieny. Tento rok proběhne na dvaceti vybraných místech v okolí obchodních center po celé ČR a stejně jako minulý rok bude akci doprovázet velký kamion s ordinací dentální hygieny. Návštěvníci budou mít opět možnost bezplatně konzultovat s týmem kvalifikovaných odborníků z oblasti dentální hygieny. K dispozici budou také informační materiály a vzorky žvýkaček. Minulé dva ročníky byly velmi úspěšné a dokázaly dohromady jen v České republice přilákat přes 76 000 návštěvníků.

Přečíst celý článek
Tváří nové kampaně značky Orbit se stal Antonio Banderas

Tváří nové kampaně značky Orbit se stal Antonio Banderas

03.08.2013

Jeho úkolem je rozdávat kopačky Praha, 9. dubna 2013 – Značka Orbit startuje v dubnu svoji doposud největší komunikační kampaň, jejíž tváří se stal populární hollywoodský herec Antonio Banderas. Kampaň nese název „Dej kopačky zbytkům jídla“ a bude podpořena několika komunikační nástroji - televizním spotem, inzercí v tištěných a elektronických médiích a prostřednictvím PR kampaně.

Přečíst celý článek
Nové tropické žvýkačky pro děti

Nové tropické žvýkačky pro děti

02.08.2013

Praha, 18. března 2013 – Řadu dětských žvýkaček Orbit for Kids obohatí od poloviny března nová příchuť Tropical Fruit. Děti si tak budou moci pochutnat na variaci tropických příchutí citrusů a mučenky jedlé. Rodiče uspokojí jejich chuť na sladké a zároveň budou mít dobrý pocit, že přispívají ke zdravým zubům svých nejbližších již odmala.

Přečíst celý článek
Orbit zve na gurmánské zážitky

Orbit zve na gurmánské zážitky

01.08.2013

Praha, 21. února 2013 – Orbit, nejsilnější a dlouhodobě nejprodávanější značka žvýkaček z portfolia společnosti Wrigley, přichází od února s novou soutěžní aktivitou. Za nákup žvýkaček nyní nabízí možnost hrát o kreditní karty, nabité na 1 000,- korun, které výherce může použít na zaplacení útraty v restauraci. Celkem značka rozdá prostřednictvím karet milion korun.

Přečíst celý článek
Žvýkání ve společnosti není faux pas

Žvýkání ve společnosti není faux pas

30.07.2013

Praha, 9. listopadu 2012 – Mnohým z vás možná připadá žvýkání ve společnosti nevhodné, mezi lidmi totiž stále panuje falešné povědomí o tom, že žvýkání je něco neslušného. Opak je ale pravdou, jak potvrzuje odborník na etiketu Ladislav Špaček. Z hlediska etikety není žvýkání žádné faux pas, naopak společensky zcela nepřijatelný je jen zápach z úst.

Přečíst celý článek
Jedenáctý ročník soutěže ZDRAVÉ ZUBY odměňuje vítěze

Jedenáctý ročník soutěže ZDRAVÉ ZUBY odměňuje vítěze

29.07.2013

Praha, 14. června 2012 – Preventivní výukový program ZDRAVÉ ZUBY, který za podpory Orbit Klubu úspěšně funguje již dvanáctým rokem, opět po roce přichází s vyhodnocením výsledků stejnojmenné celorepublikové soutěže pro děti. V dětském divadle Minor dnes byly předány ceny vítězům z řad žáků a také vítězným školám. V kategorii žáků zvítězil Jan Kašpar, žák 2. třídy Základní školy Šumperk, v kategorii škol zvítězila Základní škola Volary. Kromě diplomu a řady cen pro sebe získali vítězové nově také celodenní výlet s divadelním představením pro celou svou školní třídu.

Přečíst celý článek
Třetí ročník roadshow Zdravý úsměv pro každého

Třetí ročník roadshow Zdravý úsměv pro každého

29.07.2013

Koncem dubna odstartuje již třetí ročník celostátní akce „Orbit – Zdravý úsměv pro každého“

Přečíst celý článek
Koncem května odstartuje druhý ročník celostátní akce „Orbit – Zdravý úsměv pro každého“

Koncem května odstartuje druhý ročník celostátní akce „Orbit – Zdravý úsměv pro každého“

28.07.2013

Praha, 23. května 2012 – Druhý ročník celostátní roadshow „Orbit – Zdravý úsměv pro každého“ odstartuje již v neděli 27. května v Jihlavě. Loňský ročník akce pořádané Orbit Klubem ve spolupráci s Asociací dentálních hygienistek byl velmi úspěšný a oslovil přes 37 000 lidí po celé České republice. Akce se proto uskuteční letos v průběhu května a června ve větším měřítku. Z nákupních center se přesune na 15 náměstí největších českých měst, kde se lidé budou opět moci bezplatně poradit s dentální hygienistkou, získat řadu informačních materiálů a vzorky žvýkaček. Oproti původnímu promo stánku vyrazí navíc vzdělávat v oblasti dentální hygieny rovnou velký kamion.

Přečíst celý článek
Viditelně čisté zuby se žvýkačkami Orbit Professional

Viditelně čisté zuby se žvýkačkami Orbit Professional

27.07.2013

Praha, 17. května 2012 – Orbit, nejsilnější a dlouhodobě nejprodávanější značka žvýkaček z portfolia společnosti Wrigley, přichází na trh s vylepšeným konceptem žvýkaček Orbit Professional. Prémiové žvýkačky mají ve všech příchutích nové složení se zvýšeným obsahem účinných mikrogranulí a také výraznější vzhled. Řada Orbit Professional je nyní obohacena o dvě novinky – Fresh Mint a Grapefruit. Inovací prošlo také balení žvýkaček, které je nyní atraktivnější a zdůrazňuje hlavní dentální benefity nové receptury v podobě viditelně čistých zubů.

Přečíst celý článek
Žvýkačky Orbit hrají v komedii ze školních lavic

Žvýkačky Orbit hrají v komedii ze školních lavic

26.07.2013

Praha, 15. března 2012 – Právě dnes vstupuje do českých kin retrokomedie ze školního prostředí „Probudím se včera“. Ve snímku režiséra Miloslava Šmídmajera si vedle známých a populárních herců zahrály i neméně oblíbené žvýkačky Orbit, hlavní partner filmu. V hlavní roli Petra, který se vrací do minulosti, kde chce okouzlit svou životní lásku, se střídají Filip Blažek a Jiří Mádl. O dárkové balíčky k filmu lze až do konce dubna soutěžit ne webu Orbit Klubu.

Přečíst celý článek
Žvýkačka v dětském věku

Žvýkačka v dětském věku

25.07.2013

Praha, 1. března 2012 – V březnu 2012 obohatí český trh nová produktová řada žvýkaček bez cukru – Orbit for Kids. Péče o dětské zuby od útlého věku je podle odborníků velmi důležitá a staví základ kvality a vzhledu trvalých zubů, proto se značka Orbit rozhodla rozšířit řadu pro děti o nové žvýkačky bez cukru s dentálním benefitem. Orbit for Kids budou k dostání ve formě 14 jednotlivě balených měkkých plátků ve dvou oblíbených příchutích – Jahoda a Bubble gum.

Přečíst celý článek
Po jídle, po kávě žvýkejte žvýkačky Orbit

Po jídle, po kávě žvýkejte žvýkačky Orbit

24.07.2013

Praha, 10. února 2012 – Žvýkačky Orbit bez cukru přicházejí na trh s novým logem: Po jídle, po kávě, ORBIT. Důvodem je péče o zdraví a krásu zubů, která často závisí na složení konzumované stravy a nápojů. Proto značka Orbit přináší prostřednictvím svého nového loga důležité sdělení: žvýkejte žvýkačky Orbit po každém jídle či kávě (nebo po jiném nápoji), a pomáhejte tak zabránit vzniku zubního kazu, stejně jako nežádoucímu zabarvení zubní skloviny. Žvýkačky bez cukru pomáhají neutralizovat po jídle nebo po kávě pH v ústech a zvyšují tvorbu slin, čímž přispívají k silným a zdravým zubům.

Přečíst celý článek
Orbit Complete -

Orbit Complete - "Bude vám slušet!"

23.07.2013

Kabelka je v dnešní době nezbytným módním doplňkem každé ženy. Co by v ní nemělo chybět? Podle průzkumu* považuje 95 % žen za nezbytnou součást kabelky žvýkačky bez cukru. A jaký je trend letošního jara? Nová žvýkačka Orbit Complete, která je nejen doplňkem dentální hygieny každé moderní ženy, ale také praktickým a elegantním módním doplňkem, jenž padne do každé kabelky. Jak ukázal průzkum, více než 61 % z nás má doma více než dvě kabelky, ale nosí stále tu samou. Milé dámy, není to škoda? Ano, víme, že je těžké vybrat si tu správnou kabelku a sladit ji s celkovým vzhledem. Proto jsme o radu požádali odbornici, módní návrhářku a poradkyni Petru Balvínovou. Poradí vám užitečné tipy, jak být vždy elegantní a trendy. Nezapomene také prozradit, na co myslet při výběru kabelky a co by v ní nemělo chybět.

Přečíst celý článek
Jarní probuzení – Orbit s příchutí melounu a máty

Jarní probuzení – Orbit s příchutí melounu a máty

22.07.2013

Jaro klepe na dveře a značka Orbit přichází se svěží novinkou Orbit Melon Mint. Žvýkačka s příchutí šťavnatého ovoce a máty vás příjemně probudí a jarně naladí. Mátové částečky obsažené ve žvýkačce prodlužují oblíbenou ovocnou chuť. Příjemný pocit ve vašich ústech tak vydrží déle. Navíc žvýkáním po jakémkoli jídle můžete snížit riziko zubního kazu až o 40 %.

Přečíst celý článek
Děti mají rády zubaře

Děti mají rády zubaře

21.07.2013

Děti mají rády zubaře. Konstatování, které je dnes spíše fikcí se může snadno změnit v realitu. Odborníci se shodují, že nejdůležitější v péči o dětské zoubky je především prevence. Rodiče by měli s dítětem do ordinace přijít dříve, než ho zuby začnou bolet. První návštěva zubaře se tak pro něj nestane stresující a bolestivou. Pomohou tím také zlepšit statistiky*, podle kterých má v České republice pouze 42,2 % dětí do pěti let chrup bez kazu. Orbit klub proto v rámci projektu „Máte již svého rodinného zubaře“ připravil databázi 746 rodinných stomatologů, kterou najdete na www.obitklub.cz.

Přečíst celý článek
Nezapomínejte na čištění jazyka, doporučují stomatologové

Nezapomínejte na čištění jazyka, doporučují stomatologové

20.07.2013

Čištění jazyka je podle odborníků stejně důležité a nutné jako čištění zubů. K jeho čištění vám mohou pomoci také nové ovocné bonbóny bez cukru Orbit Professional Mints s osvěžující letní příchutí Lesní ovoce. Díky speciálním drážkám na povrchu totiž odstraňují nečistoty z jazyka. Navíc obsahují jemné mikrogranule, které zároveň čistí i ústa. Kdykoli během dne vám tak Orbit Professional Mints pomohou vyčistit dutinu ústní a osvěžující příchuť Lesního ovoce vás příjemně letně naladí.

Přečíst celý článek
Nechte se unést explozí ovocné chuti

Nechte se unést explozí ovocné chuti

19.07.2013

Nová ovocná žvýkačka Orbit Clean s tekutou náplní Přichází léto a s ním slunce, pláže a báječné osvěžují koktejly. Značka Orbit proto uvádí dvě letní novinky – žvýkačku bez cukru Orbit Clean s tekutou náplní ve dvou šťavnatých ovocných příchutích. Koktejl ovocné chuti Vás letně naladí. Navíc Vám pomůže udržet vaše zuby zdravé. Žvýkáním po jídle zvýšíte tvorbu slin, které pomáhají k remineralizaci zubní skloviny.

Přečíst celý článek
Stomatologové varují, z 84 % mohou za špatný chrup dětí rodiče!

Stomatologové varují, z 84 % mohou za špatný chrup dětí rodiče!

18.07.2013

Průzkum Orbit klubu* provedený mezi 250 stomatology poukázal na fakt, že ze dvou třetin je špatný stav dětských zubů způsoben nedůsledností rodičů a špatnou výchovou v oblasti dentální hygieny. Česká republika tak zaujímá jedno z prvních míst v kazivosti chrupu dětí v Evropě. Přitom z výzkumu dále vyplývá, že 66 % dospělých navštěvuje stomatologa dvakrát ročně, což je o 10 % více než v roce 2005. Kde je tedy problém? Podle stomatologů si zuby sice čistíme pravidelně, ale nezvládáme správnou techniku čištění chrupu. Dentální hygienistku pravidelně navštěvuje jen 47 % pacientů a tyto špatné návyky pak učíme i naše děti.

Přečíst celý článek
Lepšíme se v péči o zuby, na pravidelné prohlídky už chodí 2/3 Čechů

Lepšíme se v péči o zuby, na pravidelné prohlídky už chodí 2/3 Čechů

17.07.2013

Průzkum* Orbit klubu provedený mezi stomatology potvrzuje, že na preventivní prohlídky chodí 2x ročně více než 66 % pacientů. Ve srovnání s rokem 2006 se jedná o nárůst 12 %. Pokulháváme však ve správné technice čištění zubů. Dentální hygienistku navštěvuje pouze polovina populace. Přitom správným a pravidelným čištěním zubů je možné tvorbě zubního kazu zamezit.

Přečíst celý článek
Zdravé podzimní mlsání

Zdravé podzimní mlsání

16.07.2013

I podzim může chutnat sladce a zdravě, pokud budete mít po ruce ten správný bonbón. Značka Orbit s nastávajícím podzimem představuje nové příchutě bonbónů bez cukru Orbit Clean Drops v příchutích jedinečného spojení brusinek s limetkou (Cranberry Lime) a karamelu s mátou (Caramel Mint). Těmito bonbóny rozmazlíte své chuťové buňky a zaženete podzimní chmury. Uvnitř dropsů se navíc skrývá výtečná náplň s xylitolem, který pomáhá ničit škodlivé bakterie ve vašich ústech a zamezuje tak vzniku zubního kazu.

Přečíst celý článek
Je čas na osvěžující změnu s Orbit Complete Fruit

Je čas na osvěžující změnu s Orbit Complete Fruit

15.07.2013

Drtivá většina, 95 % dnešních žen, se podle průzkumu* neobejde bez žvýkačky bez cukru, která osvěží dech a snižuje riziko vzniku zubního kazu. Moderní žena ví, že do kabelky tuto sezónu patří Orbit Complete. Nyní ve dvou svěžích ovocných příchutích – Tropické ovoce a Lesní směs. Elegantní a praktické balení v krásných pastelových barvách navíc skvěle ladí i s módními trendy pro letošní jaro.

Přečíst celý článek
Nové žvýkačky Orbit Complete patří do výbavy moderního muže

Nové žvýkačky Orbit Complete patří do výbavy moderního muže

14.07.2013

„Každý správný muž má u sebe nůž.“ Toto heslo však již dávno neplatí. Dnes nesmí v tašce nebo batohu muže chybět žvýkačka bez cukru. V průzkumu* Orbit klubu to potvrdilo 93 % z 3 400 dotazovaných mužů. Značka Orbit proto představuje novinku Orbit Complete ve dvou příchutích Spermint a Pepermint. Praktické a elegantní řešení, jak mít osvěžení pokaždé při ruce. Ať jste v práci, chytáte se na horskou túru nebo jdete na schůzku s vaší slečnou či ženou. Věnujete tak zároveň pozornost péči o váš chrup, protože žvýkáním pomáháte snižovat riziko vzniku zubního kazu.

Přečíst celý článek
Orbit Piksla rozdává plné nákupní košíky

Orbit Piksla rozdává plné nákupní košíky

13.07.2013

Celkem 99 nákupů v hodnotě 3.000 Kč budou moci spotřebitelé vyhrát ve spotřebitelské soutěži značky Orbit. Soutěž je pokračování kampaně k novince Orbit Piksla, které je největším balením žvýkaček na českém trhu a obsahuje celkem 60 žvýkaček. Soutěž bude probíhat od 15. srpna do 16. září. Marketingová podpora zahrnuje využití POP materiálů v místě prodeje, využití webové stránky www.orbitklub.cz a po dobu soutěže budou pronajaty i CLV panely v okolí řetězců.

Přečíst celý článek
Vyznejte lásku netradičně – borůvkovou žvýkačkou a básní

Vyznejte lásku netradičně – borůvkovou žvýkačkou a básní

12.07.2013

Je tu jaro a vzduch začíná vonět láskou. Každý touží po objetí a polibku. Aby byl polibek opravdu voňavý a sladký, přichází společnost Wrigley s novinkou. Orbit Borůvka (Blueberry) – žvýkačka bez cukru s příchutí borůvek osvěží váš dech a pomáhá snižovat riziko vzniku zubního kazu. Dejte své lásce vědět, že zrovna on nebo ona je ta vaše jediná.

Přečíst celý článek
Češi jsou třetí ve žvýkání mezi zeměmi střední a východní Evropy

Češi jsou třetí ve žvýkání mezi zeměmi střední a východní Evropy

11.07.2013

Mezi národy střední a východní Evropy jsou Češi na třetím místě ve žvýkání za Slovinci a Chorvaty. Jak vyplývá z průzkumu* společnosti Wrigley, ročně každý Čech vyžvýká 128 žvýkaček. Nejvíce žvýkají lidé od 18 do 29 let (93 %) respondentů, zatímco mezi lidmi nad 60 let žvýká jen 29 % dotázaných. Ve srovnání se západními zeměmi však máme ještě co dohánět. Například v Rakousku je roční spotřeba 144 žvýkaček na osobu, rekord drží Švýcaři - jeden obyvatel ročně vyžvýká 186 žvýkaček. Vstříc Čechům, kteří milují žvýkačky, vyšla značka Orbit od společnosti Wrigley, která představuje novinku - Orbit Vychytaná Piksla. V jedné piksle je 60 ks žvýkaček. Jedná se o největší balení na trhu a jediné s dvěma praktickými otvory – Dávej a ber. K dostání je v obchodech od června v příchutích Spearmint, Peppermint a Raspberry (Malina).

Přečíst celý článek
V létě omezte studené nápoje a potraviny, doporučují stomatologové

V létě omezte studené nápoje a potraviny, doporučují stomatologové

10.07.2013

S teplým letním počasím přichází i čas zmrzlin, ledové kávy a koktejlů. Pokud však máte citlivé zuby, buďte velmi opatrní. Stomatologové doporučují tyto potraviny omezit a nejprve odstranit příčinu problému. Ve většině případů to je špatná technika čištění zubů a používání nesprávných pomůcek. Způsobuje odkrytí zubních krčků a následnou bolest zubů při požití studených či kyselých potravin a nápojů. Není se čemu divit, že nevíme jak si zuby správně vyčistit. Z průzkumu Orbit klubu* vyplynulo, že dentální hygienistku nenavštěvuje více než polovina dotazovaných (53 %).

Přečíst celý článek
Dentální hygiena – pojem u nás skoro neznámý

Dentální hygiena – pojem u nás skoro neznámý

09.07.2013

Praha, 3. května 2011 – Návštěva dentální hygienistky, která je v západních zemích zcela běžnou součástí péče o zuby, nám v České republice ještě stále moc neříká. Podle průzkumu* Orbit Klubu využilo v roce 2010 péči dentální hygienistky jen 15 % Čechů. Přitom právě dentální hygienistka může zabránit mnoha problémům se zuby. Odborníci upozorňují, že řada Čechů se dentální hygieny zbytečně bojí jen proto, že netuší, co je čeká.

Přečíst celý článek
Orbit Klub nabízí každému „Zdravý úsměv“

Orbit Klub nabízí každému „Zdravý úsměv“

08.07.2013

Praha, 23. května 2011 – Poslední květnový víkend startuje mimořádná akce Orbit Klubu nazvaná „Zdravý úsměv pro každého“. V rámci tohoto programu se bude moci široká veřejnost seznámit s prací dentálních hygienistek, absolvovat u nich bezplatnou konzultaci a dozvědět se více o správné péči o zuby. Akce bude probíhat v obchodních centrech v 7 největších městech České republiky. Cílem akce je seznámit veřejnost s tím, že návštěva dentální hygienistky by měla být součástí běžné péče o zuby. Podle posledních průzkumů* totiž dentální hygienistku navštěvuje jen 15 % Čechů.

Přečíst celý článek
Melounové žvýkačky Orbit nyní ve „vychytané piksle“

Melounové žvýkačky Orbit nyní ve „vychytané piksle“

07.07.2013

Praha, 3. června 2011 – Populární „vychytaná piksla“ plná žvýkaček Orbit dostává třetí přírůstek do rodiny. Po klasických mátových příchutích peppermint a spearmint bude od konce května k dostání také v nejoblíbenější ovocné příchuti, melounové. Melounová příchuť zcela vede v popularitě ovocných příchutí – preferuje ji až 23 % všech spotřebitelů, kteří nakupují ovocné žvýkačky. Novinka tedy nabízí velké balení melounové chuti vhodné domů, do auta, do kanceláře a všude tam, kde je dobré mít po ruce žvýkačky bez cukru.

Přečíst celý článek
Bonbony bez cukru ORBIT PROFESSIONAL MINTS nově s příchutí svěží máty

Bonbony bez cukru ORBIT PROFESSIONAL MINTS nově s příchutí svěží máty

06.07.2013

Praha, 21. září 2011 – Značka ORBIT kromě širokého portfolia žvýkaček představuje další mimořádně účinnou „zbraň“ v péči o zuby a ústa. Jsou jí bonbony bez cukru ORBIT PROFESSIONAL MINTS s příchutí FRESHMINT. Nová příchuť svěží máty spolehlivě odstraní nepříjemný pocit v ústech po jídle a pití a díky zvlněnému povrchu bonbonu jemně čistí jazyk a ústa. Novinku v portfoliu Orbit Professional Mints doplňují oblíbené varianty CLASSIC a LESNÍ OVOCE.

Přečíst celý článek
Nová databáze stomatologů vám pomůže najít lékaře!

Nová databáze stomatologů vám pomůže najít lékaře!

05.07.2013

Praha – 11. ledna 2010 – Kdo nevěnuje dostatek času zubní hygieně a pravidelně nenavštěvuje ordinaci stomatologa, zadělává si na bolestivé problémy. Správná chvíle pro změnu takové situace je vždy! Začněte pečovat o zubní zdraví své i svých blízkých a předejděte nepříjemným problémům. Proto jsou tu pro vás stránky www.orbitklub.cz. Najdete na nich stomatologickou poradnu, řadu zajímavých článků, vzdělávací videoseriál E-zubař a nově také databázi zubních lékařů.

Přečíst celý článek
Novinka od Orbitu s příchutí borůvky a granátového jablka ochrání vaše zuby před kazem

Novinka od Orbitu s příchutí borůvky a granátového jablka ochrání vaše zuby před kazem

04.07.2013

Praha, 25. února 2010 – Novinku v jarní příchuti nyní uvádí na trh značka Orbit. Jedná se o novinku z řady Clean, tedy žvýkačku s tekutou náplní s příchutí borůvky a granátového jablka. Nová není pouze tolik oblíbená příchuť, ale také receptura žvýkaček. Obsahují totiž xylitol – přírodní sladilo, které neškodí zubům a dokonce pomáhá v prevenci vzniku zubního kazu schopností redukovat bakterie v ústech.

Přečíst celý článek
E-Zubař - první vzdělávací seriál o dentální hygieně na internetu

E-Zubař - první vzdělávací seriál o dentální hygieně na internetu

03.07.2013

Orbitklub představuje první vzdělávací seriál o dentální hygieně E-Zubař, který srozumitelnou a názornou formou vysvětluje veřejnosti kompletní péči o chrup. Seriál vznikl na základě průzkumů Orbit klubu mezi stomatology v letech 2006 až 2009. Průzkumy dlouhodobě poukazují na neuspokojivou informovanost veřejnosti o této problematice – například 53 % pacientů neví, kdo je dentální hygienistka. Proto vznikl ve spolupráci s Českou akademií dentální estetiky čtrnáctidílný seriál, který bude veřejnosti od září dostupný na www.orbitklub.cz.

Přečíst celý článek
Orbit Klub spustil vzdělávací soutěž nazvanou Zubní akademie

Orbit Klub spustil vzdělávací soutěž nazvanou Zubní akademie

02.07.2013

Společnost Wrigley na svém webu www.OrbitKlub.cz spustila unikátní soutěž, v rámci které mohou návštěvníci získat atraktivní ceny a zároveň se dozvědět více o dentální hygieně. Pětiměsíční soutěž nazvaná Zubní akademie startuje 7. července a trvat bude až do 30. listopadu. Každý měsíc budou soutěžící odpovídat na tři tematické otázky a budou moci vyhrát atraktivní ceny spojené se zubním zdravím.

Přečíst celý článek
Češi si na dovolenou balí žvýkačky

Češi si na dovolenou balí žvýkačky

02.07.2013

Praha, 21. července 2010 – Letní dovolenkový výzkum, který uspořádal Orbit Klub, zjistil, že Češi zásadně nevyrážejí na dovolenou bez žvýkaček. Na cestu si je nikdy nezapomene zabalit 86 % dotázaných. Průměrně si s sebou každý respondent bere na dovolenou 2 – 5 balíčků žvýkaček.

Přečíst celý článek
Plážová hlídka ve Žlutých lázních Erbová dostala sprchu, Vágner prohlížel slečnám tašky

Plážová hlídka ve Žlutých lázních Erbová dostala sprchu, Vágner prohlížel slečnám tašky

01.07.2013

Návštěvníci Žlutých lázní mohli ve čtvrtek odpoledne 29. července potkat Petra Vágnera, jak se snaží dobít do kabelek přítomných slečen, zdatně mu sekundovala Vlaďka Erbová, která následně dostala osvěžující sprchu vodopádem peprmintových žvýkaček Orbit. Petr Vágner s Vlaďkou Erbovou za každý balíček žvýkaček Orbit nalezený v plážové tašce návštěvníků lázní totiž rozdávali osvěžující odměnu, nově vylepšené žvýkačky Orbit s dlouhotrvající chutí a novým designem.

Přečíst celý článek
Češi odhalili obsah svých plážových tašek

Češi odhalili obsah svých plážových tašek

30.06.2013

Praha, 5. srpna 2010 – Letní výzkum Orbit Klubu nahlédl Čechům do plážových tašek. Zjistil, že si nejčastěji bereme k vodě opalovací krém (23 %), plavky (21 %) a žvýkačky (18 %). Ani u vody tedy nezapomínáme na svěží dech. Žvýkačku považuje 91 % dotázaných za nejspolehlivější prostředek k letnímu osvěžení dechu.

Přečíst celý článek
Hanychová pojídala brouky, pak si dala žvýkačku

Hanychová pojídala brouky, pak si dala žvýkačku

29.06.2013

Praha, 26. srpna 2010 – V pražském Palladiu si dali sraz Agáta Hanychová, Ben Cristovao a Aneta Vignerová a společně si pochutnávali na exotických dobrotách. Nejprve ochutnali žabí stehýnka a šnečí špízy, pak přešli na něco drsnějšího – křupali smažené cvrčky a larvy. Každý chod prokládali žvýkačkou Orbit, aby, jak poznamenala Agáta Hanychová, měli svěží dech. Dobroty spolu se žvýkačkami nabízeli také všem okolo jdoucím.

Přečíst celý článek