Ještě více dobré nálady

Už ti bylo 13 let?

ano ne

Pro vstup na stránky musíš mít aspoň 13 let, je nám líto.

2012 Wm. Wrigley Jr. Company. All Rights Reserved. 5, Orbit, Airwaves, Winterfresh, Hubba Bubba, Skittles and all other trademarks and affiliated designs are trademarks of the Wm. Wrigley Jr. Company or its affiliates

Ještě více dobré nálady

Mapa úsměvů

V loňském roce Škola úsměvů učila Čechy a Slováky se usmívat. Nyní chce zjistit, jestli se lidé opravdu usmívají a kde. Pomocí ambasadorů z řad spotřebitelů, kteří se zúčastní soutěže, bude Škola úsměvu letos šířit úsměv a současně zjišťovat, který kraj je nejusměvavější.

Kde nás najdete

Soutěž

Milujete selfie fotografie?

Právě pro vás je tu naše soutěž.
Znáte místo, kde, podle Vás, chybí úsměv?

Vyfoťte se na tomto místě spolu s Orbit úsměvem a přineste tomuto místu pozitivní energii a dobrou náladu. Navíc můžete vyhrát úžasnou sadu pro originální selfíčka. 

Jak se zapojit?

  • Vyfoťte se s Orbit úsměvem na, podle vás, nejvíce zamračeném místě kdekoli na území České republiky. Svou fotografii zašlete na e-mail info@skolausmevu.cz spolu s uvedením registračních údajů: jméno a příjmení, PSČ daného místa a e-mailová adresa nebo ji registrujte na stránkách www.orbitklub.cz/skolausmevu pomocí registračního formuláře. Soutěžní fotografie musí být kvalitní, originální a splňovat pravidla soutěže.
  • Fotografie je možné zasílat od 21. 4. 2015 do 31. 5. 2015. Zveřejňovány budou průběžně na soutěžní stránce www.orbitklub.cz/skolausmevu a Facebook profilu Orbit Klub.
  • Poté už jen stačí v období od 1. 5. 2015 do 31. 5. 2015 sbírat hlasy prostřednictvím tlačítka „like“ a výhra může být Vaše.
  • Z 50 soutěžních fotografií, které budou mít největší počet „like“ vybere porota 20 výherců. 

Pravidla / Podmínky soutěže zde

Soutěžní formulář

Všechna pole jsou povinná

Soutěž byla ukončena.
náhled
Nahrát soubor

Stáhni si úsměv

Stáhnout

Iniciativa za milion úsměvů

V roce 2014 si značka žvýkaček Orbit a Škola úsměvu dala za cíl naučit Čechy i Slováky více se usmívat na své okolí. Rok poté jdou ještě dál. Na svůj původní záměr navazují a chtějí podpořit myšlenku sdílení a rozdávání úsměvů – proto zakládají Iniciativu za milion úsměvů. Škola úsměvu bude po celé České republice rozdávat úsměvy nejen prostřednictvím oblíbené příchuti žvýkaček Orbit Bubblemint, ale především pomocí originálního Orbit boxu. Letos v novém kabátě!

 

Plzeňský kraj je jeden z nejusměvavějších

Značka žvýkaček Orbit v loňském roce založila Školu úsměvu s cílem Čechy dobře naladit a přimět je k úsměvu. Letos Orbit zajímalo, zda se situace změnila a jaký region je ten nejusměvavější. Nechala si proto vypracovat tzv. „Index úsměvu“ a dozvěděla se, že nejméně úsměvů najdeme v Ústeckém kraji. Průzkum potvrdil, že je možné měřit i takové věci, jako je úsměv. Běžně se setkáváme s Indexem šťastné planety, jejímž kritériem pro stanovení je spokojenost obyvatel, průměrný věk, jehož se dožívají, a také zátěž životního prostředí. Značku žvýkaček Orbit však zajímá dobrá nálada a usměvavost občanů České republiky. Rozhodla se proto provést průzkum a podle souhrnného ukazatele (indexu) zjistit, jaké důvody mají k úsměvu právě Češi.

Z výsledků průzkumu se značka Orbit dozvěděla, že se lidé nejvíce usmívají v Plzeňském kraji (60,1 %), následuje Zlínský kraj (57,5 %) a Vysočina (57,3 %). Doc. PhDr. Jiří Buriánka, CSc. z katedry sociologie Filosofické fakulty University Karlovy zaujaly výsledky hlavního města, které se v žebříčku dobré nálady umístilo až na desátém místě: „Prahu zřejmě táhne dolů to, že představuje anonymní velkoměstské prostředí. Zjištění o rozdílech však berme jako podnět k úvaze, zda má větší hodnotu úsměv právě tam, kde respondentovo okolí k němu mnoho důvodů nezavdává.“
„Zajímavé je, že mezi třemi zdroji úsměvu byla vůbec nejčastěji zmiňována rodina (53 %), dále pak vlastní dobrá nálada (45 %) či spolupracovníci (34 %), až za nimi se umístily vtipy nebo humor, tedy „specializované nosiče“. To můžeme interpretovat i tak, že si Češi v mnoha směrech vystačí sami, že jim k úsměvu stačí prostředí (to pracovní je v tomto ohledu dosti důležité!) a že jim veselí není třeba nějak intenzivně „dodávat“, zamýšlí se nad výsledky výzkumu sociolog doc. PhDr. Jiří Buriánek, CSc.

Vliv na náladu, a tím také odpovídající výraz obličeje (úsměv x zamračení) má, podle výsledků z průzkumu, vztah s partnerem/partnerkou (75 %) nebo zaměstnání či škola (55 %). Na otázku, čím by obyvatelé sami přispěli k tomu, aby jejich kraj byl více usměvavý, 30 % z nich odpovědělo, že by se snažili více usmívat na své okolí.

Všímáte si, že lidé v České republice se na sebe málo usmívají? Chodí zamračení, kaboní se, a když už se jim vyloudí úsměv na tváři, musí to mít pořádný důvod. To se nám nelíbilo, chtěli jsme to změnit, a proto vznikla Škola úsměvu, která má za cíl lidi naučit zlepšit náladu sobě i okolí už tím, že se budou usmívat, třeba i bezdůvodně. Protože úsměv dělá hezčí den!

Psycholog Ivo Šmoldas postřehl, že v České republice jsou lidé málo usměvaví. Zbytečně se tak ochuzují o jeden z nejpozitivnějších projevů těla, který sám o sobě dokáže povzbudit a potěšit tak, jako máloco jiného. Když tento postřeh zaznamenala společnost Wrigley, chopila se iniciativy a založila Školu úsměvu, která pomáhá lidem pochopit význam úsměvu, jeho pozitivní přínos a vůbec fakt, že úsměv je k nezaplacení a dokáže divy. „Jsme národ skeptický. Povětšinou se domníváme, že přílišný optimismus zavání politováníhodnou prostomyslností. Ono taky není divu. Důvodů k nadějným vyhlídkám či jen libému naladění nebývá totiž ve zdejších končinách zrovna nadbytek, a usmívat se na svět jen tak bezdůvodně, bezděčně, neřku-li bezustání připadá nám krajně nemístné, ba přímo přitroublé. Zdejší úsměv, jak lze lehce pozorovat na stavu českých tváří, je tedy jevem pohříchu vzácným,“ míní o úsměvu v českých vodách Ivo Šmoldas. 

O produktu

Nejnovější příchuť Orbit Bubblemint rozšiřuje své portfolio o nový druh balení, které každému zlepší náladu. Specifická kombinace ovoce a chladivé máty připomínající dětství nenechá žádné chuťové pohárky v klidu. Žvýkačky Orbit Bubblemint jsou určeny pro milovníky netradičních chutí. Díky většímu balení mají spotřebitelé možnost si žvýkačky vychutnat ve velkém, bez zbytečných obav, že rychle dojdou. Nové sáčkové balení Orbit Bubblemint je dostupné v běžné maloobchodní síti za doporučenou cenu 44,90 Kč. K dostání také v menším balení za doporučenou maloobchodní cenu 11,90 Kč.